Oldalak

2014. január 8., szerda

Pasi-leltár 2013

Leszámolunk tehát az óévvel, és optimistán várjuk a fiatal év gyümölcseit és kompótjait. Felvagyunk készülve, a raktár teltház. Hogy hogyan készültünk? Egy csokor tanulsággal minden tavalyi pasitípushoz. Egy válogatás szerkesztőségünk csemegéiből, kronológiai sorrendben. Örülünk, ha segíthetünk.


The Golden Bed, 1925.


Első kör: Varga Vivien A. leltára.

Az álmodozás éve. Pont.

Cím/Fedőnév: A szánalmas, önsajnáló, szexőrült alkoholista
Ügy: Véletlen találkozás, spontán randi. Tizenkét óra ivás. Intellektuális és szexuális témák - jeles. Tetszett. Csak egy csók volt. Másnap szakítás a barátommal. Sírtam, ő nem.
A programunk a szánalmas, önsajnáló szexőrült alkoholistával: ivás nála napi szinten reggelig, jó beszélgetések, vad szexelések, pszichologizálások. Barátaival való bulizás, felvállalt, azt hittem. Ex-barátnőjét nem bírta elfeledni. Vékony, barnahajú csajt. Én: szőke, nem-vékony csaj. Komplexusok. De tetszett. Szerelmes lettem. Elmondtam. Igazi kapcsolatot akartam. Nem csak ivást. Támaszt. Belekortyol a vodkás üvegbe. Nem tudja megadni. Akkor megyek. Menjek, vagy maradjak? Erre válaszoljon. Nézzek, mondja, a párnája alá. A volt csaja fényképe. Ledermedtem. Vodkát. Mentem. Két hét narkó és hajfestés. Máig tartó hatás, meg-nem-bízás.
Tanulság:
1. "Tetszik, hogy van barátod" = meg akarlak dugni
2. Bukowski rajongók kíméljenek
3. Azt mondja, hogy nagy a farka és jó az ágyban? Hazudik.
4. Ha a pasi sört nyom a kezedbe ajtajában, nő van az ágyában. (Régi fräuleinmondás)
5. Aki "picit" náci és kurvázik, valszeg látens melegágy.


Cím/Fedőnév: A barát
Ügy: Nem voltam szerelmes soha. Barát volt. Dobtam fönti példány miatt. Nyáron visszajött, de nem jártunk. Bár gondoltam rá. Mert kedvenc fiatalember. De főleg ő nem tudott már bízni. Fent olvasható, érthető okokból. Amúgy túl inaktív voltam neki. Ő nekem túl aktív. Néha azt hittem, nem érti miről beszélek. Barát marad, mert más nem lehet. Az egyik legjobb.
Tanulság:
1. Egy barát többet ér, mint egy pasi.


Cím/Fedőnév: A hősszerelmes külföldi
Ügy: Egy éjszaka. Tetszés első látásra. Felét nem értem. Cuki a svéd akcentusom. Legénybúcsú. Striptease-Bar. Buli. Hajnal, pad. Miért nem lakunk egy országban? Pár nappal később, búcsúzás. Menjek hozzá Angliában, lakunk majd egy karavánban. Flight előtt pár órával spontán átugrott. Nem szexeltünk, csak szőlőszemeket dobtunk befelé a szemközti lakás nyitott ablakán. Betaláltam. Ment a gép, könnyezett. Ilyen lányt még egyszer nem talál. Két hétig Facebook-terror. Lefényképezett konzoljai, lakása, munkáscipője, munkája. Szkeptikus voltam, szerencsére. Se híre se hamva egyszer csak. Mi van? Gondolkozott. Ne menjek Angliába látogatóba sem. Nincs pénze. Hagyjuk az egészet, de nem felejt el, és írjunk néha pár sort barátságból. 
Baszik írni. Van egy jó nője.
Tanulság:
1. Ami egy kultúrán belül nem működne, nem működik kettő között sem.
2. A holiday romance az is marad.
3. Aki hamar szerelmes beléd, hamar is felejt.


Cím/Fedőnév: Az éveken át tartó kavarásod, aki most vőlegény
Ügy: Szerelmes voltam réges-régen. Évekkel később bazi nagy vallomás rosszkor. Én vagyok a nője. Bizonytalanság, távkapcsolat. Én is szerettem. Talán még mindig. Távolság, mérföldkövek határokon és fejben. Észbeli meg nem értettség, de mély érzelem. Szakítunk. Megálmodtam, hogy házasodik. Tényleg eljegyzett egy csajt. Szülinapja, meghívása, menyasszonya külföldön. Beszélni akarok vele, még érzek valamit. De ő beszél hamarább. Elveszi a lányt biztos, de így, hogy most lát, már nem biztos. Tipik önmagában összedőlő logikával rendelkező mondatai egyike. Reggel, részeg, elalszik, fogja a kezem, hogy ugye maradok. Igen. Aztán hazamentem. Döntsön-levél. Nem dönt. Ír egy hónappal később, hogy igyunk együtt valahol, fél óra múlva, "barátságból". De nem hisz a férfi-női barátságban. Leírom. Nem leszek a  kurvája. És nem keserítem meg egy másik lány életét.
Tanulság:
1. Akinek a mondatai összerogynak, annak az élete is.
2. "Biztos, de most már nem biztos" = leszarom most, meg akarlak dugni
2. A tettek, nem a szavak számítanak
3. Utált mondat, de igaz: kutyából nem lesz szalonna.
4. Házas és eljegyzett emberben ne bízzál                                
5. Más csajjal kibaszni nem ér.


Cím/Fedőnév: Az internetes szerelem
Ügy: régi ismerős, de rég nem látott. Iszonyú távolság. Hajnalig tartó csetelések. Bejön. Okos, író, ugyanazt éltük meg. Hasonlóak vagyunk, ha nem szinte ugyanazok. Lelkitárs-feeling. Meghív magához. Elfogadom. Örülök. Végre révbe érek talán. Lélekben már járok vele. Szinte szerelmes vagyok, másodjára ez évben. Hiányzik - nem jelentkezik. Próbálkozok. Tőmondatok. Kép egy csajjal a falán. Bocs.
Tanulság:
1. Ne csetelj.
2. Álmodozni veszélyes.


Fotó: Molnár Fruzsi


Második kör: Molnár Fruzsi leltára

A tavalyi év is fogadalmakkal indult. Rendes kapcsolat. Rendes pali. Persze ennek a fele sem jött be és még mindig nem hiszem a hercegről a mesét.

Cím/Fedőnév: A kis-nagyfiú adonisz
Ügy: Kócos fürtök. Hatalmas kék szempár. Bugyi olvad. Nehéz kezdet. Félrekommunikálás. Borzas hajat nem lehet elfelejteni. Az akarat megvolt. Megpróbáltuk. Nem címkéztük fel. Kéz a kézben sétáltunk a Teréz körúton. Két érzelmileg elcseszett eset. Átjött, átmentem. Főztünk. Bazi jól csókolt.
Hol a bibi?! Bibi mindig van. Kiderült. Az antidepresszánsok nincsenek jótékony hatással a férfiasságra. Önbizalomhiány is kikukucskált. Rossz párosítás. Főleg ha ez az úgynevezett akció közben kerül nyilvánosságra. Nem mondom, hogy igazam volt. De mégis. A tökéletlen a tökéletes. A tökéletes pedig bukta. Egy május elsejei reggelen elbringázott az ágyamból a hónapokig húzódó, kék szemű idegen.
Tanulság: 
1. A túl jó pasi sokszor impotens.
2. A kék szeműekkel csak a baj van.


Cím/Fedőnév: Fürtös rock and roll
Ügy: Nem első látásra kattant az agy. Csak akkor kellett, ha nem kellettem. Kilógott a sorból. Vonzott a 70-es évekbeli Bon Jovi kinézet. Szőke szempillák, nah meg a rock and roll életérzés. Ezt csak én képzeltem oda. Folyton bókolt. Szép volt a szemem, a hajam, a cipőm és még talán a zoknim is. Ami persze jól esett, de itt el is vágta magát. Ugye ismerős. Aki már a markunkban van, ott megcsappan az érdeklődés.
Utóhatásos volt. Mindenre az ex-barátnő volt a példa. Már képről is időnap előtt felismertem. Sőt, ikertestvérem is lehetett volna. Ijesztően nagy volt a hasonlóság, Elküldtem. Nem volt bók és nem fogadott hívás. Mi az, hogy nem?! Nah akkor már fejest akartam ugrani a már üres medencébe. Késő bánat. A mai napig visszakacsintgat. Pótember lettem. Nem szeretek az lenni. Magamnak köszönhetem. Ez már egy másik téma.
Tanulság: 
1. Pótembernek lenni szar. Kerüld ki!
2. A mérnökök a Marsra születtek, csak eltévedt az űrhajó.


Cím/Fedőnév: Két lábon járó öltöny.
Ügy: A cinizmus falakat dönt. Nem minden kocka, ami informatikus. Hitetlen voltam. Van még egy olyan cinikus ember, mint én. Két randi. Feszültségben nem volt hiány. Kicsit burzsuj. Kicsit sznob. Azon kevés emberek egyike, akivel jól megértem magam. Perverz képeket kiállító múzeumba menni jó ötlet volt. Randira menni a meleg felvonulás helyett pedig rossz.
Nem egymást kerestük. Valahol mégis magamat láttam. Kétségbeesett álarcos harcost. A mani napig chatelés. Barát szint. Megérte.
Tanulság: 
1. Akinek nincs szíve, azé a legnagyobb.
2. Informatikusokkal továbbra sem kezdünk.
                   

Cím/Fedőnév: Antipoéngyár
Ügy: Kedvesnek kedves. Helyesnek helyes. Érdekesnek nem érdekes. Moziba mentünk. Spontán ötlet. Spontánul belement. Pozitív csalódás. Jól nézett ki. Imádtam, ahogy felnevetett film közben. Gondoltam ő lesz az. Témáink nem ütköztek. Újra a „túl jó kategória”. Fizette a kakaómat. Idegesítően sok szabadideje volt. Folyton rám ért. Én meg nem értem rá. Ha ráértem, akkor sem. 
A szíve a helyén volt. Elvárásaim nem őt keresték. A borostás képe ihletet adott. Mutatóba jó lett volna. Ezt a csúnya lépést nem léptem meg.  Csábítóan kérkedett méretes tartozékával. Az ördög felütötte fejét. Nem lettem vizuális kivetüléseim martaléka. Tipikus helyzet.  Amikor már túl tapasztalt vagy ahhoz, hogy belemenj egy „talán”-ba.
Tanulság: 
1. Soha ne menj moziba az első randin.
2. Maradj az elkorcsosult művész fajtádnál.


Cím/Fedőnév: RÁADÁS A VÉGÉRE- Még mindig a kreatív buksza a nyerő
Ügy: Inkább korral, mint borral, de együtt a legjobb. Tizenkét órás interkommunikáció kis szünettel. Őszintén egy idegennel. Ismeretlen ismerős lett percek leforgása alatt. Átlátott rajtam. Jól esett. Intellektuális szex a kocsmaasztalon. Benne volt már a kilométer. Vonzónak találtam. Apakomplexus? Nem! Lázadást érzek a levegőben. A kor nem számít. Számok? Nem a méret a lényeg.
Tapasztalat: 
1. A tapasztalat még mindig korral jár.
2. „Holnaputánkiskedden” még összejöhet.
3. Nem tudta megemészteni a szavaimat. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése